Friday, September 14, 2012

::... 28 Days To Go ...::


28 Hari?? Yeahhh.. Tinggal lagi 28 hari untuk saya bertukar status. 13 Oktober 2012, Insyaallah Ayein n Mr. Fiance akan disatukan. So, dah kena start bagi Wedding Card untuk sedara, kawan-kawan dan kenalan-kenalan.

Ya Allah. Sumpah..! Sangat-sangat stress dengan keadaan sekarang. Banyak benda nak kena buat. Baju nikah tak beli lagi. Barang-barang hantaran tak settle lagi.  Masa dah tak sampai sebulan. Tak tahu dah mana satu nak kena buat dulu. Dengan list jemputan pun belum final lagi. Serabut yang amat. Lagi 2weeks dah kena balik kampong. Alhamdullillah.. Untuk kenduri nikah nanti tak banyak yang kena prepare coz dah tempah catering n bridal.

This week, balik kampong dengan Mr.Fiance untuk fitting baju sanding. Bukan untuk fitting sahaja, but for pilih baju mane yang nak coz kami belum buat final result lagi baju mana yang kami nak. Ayein pilih baju sanding untuk kenduri sebelah Ayein dan juga sebelah Mr.Fiance kat butik Eddyla Bridal.

Mesti pelik kan kenapa Ayein pilih dua2 baju dekat sini. 1 of the reasons coz baju yang Ayein nak memang ade kat sini. 2nd reason coz kat sini memang murah. 3rd reason, bridal yang kami tempah untuk kenduri sebelah Mr.Fiance taka da yang Ayein berkenan coz baju2 kat situ semua lace. Sorry, memang sangat2 tak suka pakai lace. Huhu. So, we decide untuk pilih dua2 baju Busana. Sepatotnya 1baju untuk nikah, n 1 baju untuk sanding sebelah Ayein. But, coz kami dah tak ada masa nak mencari baju untuk sebelah Mr.Fiance so kami tukarla.. Baju nikah kami beli. Atleast baju nikah tue boleh simpan buat kenangan untuk tunjuk kat anak-anak nanti.. (chewahh.. Berangan).. hehehehehehehe.


Okay. Back to the topic. Lagi 28hari. Macam tak percaya pun ada. Takot pun ada. Yang paling takot if tak sempat buat apa yang di plan. Ya Allah. Moga2 dipermudahkan urusan kami.

~Our Wedding Card~

No comments:

Post a Comment